יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

ראי ראי שעל הקיר


היחסים ביני לבין מראות באופן כללי, אינם מהמשובחים שיש. איכשהו, כהנחת בסיס, אני בטוחה שהן משקרות . הסיבה לכך כנראה היסטורית וטמונה בתחבולה הותיקה בה משתמשות לא מעט חנויות אופנה- טריק המראה הקעורה. ולמתקשות כמוני הנה ההסבר בקצרה  (מזל שיש מהנדס זמין בבית) : כאשר המראה קעורה הדמות הניבטת אלינו נראית מצומצמת , או במילים פשוטות רזה, מה שמוביל תוך שלושים שניות לרכישה ותוך שלוש שעות למפח נפש.
גם בבית אם תהיתן, אני לא מהמביטות הכפייתיות ואם אאלץ לספור את הפעמים בהן אני באמת מסתכלת על הזכוכית השקופה אולי אגיע ל-10:  צחצוח (פעמיים), מריחה והסרת איפור (פעמיים) וגנדרנות בסיסית (שש פעמים גג). לעומת זאת, מסתבר שלנשים בבריטניה יש כנראה עודף זמן. הן, כך אומרים מחקרים, מביטות בממוצע במראה בין 34 ל-71 פעמים. ועכשיו נשאלת השאלה האם גם קייט מוס, בעלת הדרכון מטעם הממלכה, בודקת כל כך הרבה פעמים את עצמה?
למשל כשהיא יוצאת מהבית עם לילה גרייס



 שימו לב לשיק הכללי:
  • שתיהן לבושות באופן די דומה ואפילו יש לי תחושה שגם מלכת ההירואין שיק הסבירה כבר לבת שלה ששחור זה מרזה. 
  • קייט מקפידה על אקססוריס: לעצמה תיק פרנזים מרשים ושרשרת שקצת נבלעת על החולצה וללילה משקפי שמש כדי להתאמן על פוזות לפפארצי. 
  • אין דרך יפה לאמר את זה. השורשים של קייט צועקים מספרה. ואם היא חושבת שזה יפה אולי הגיע הזמן שנארגן לה מראה. 
ובטיסה ישירה אלינו בחזרה, אני ממשיכה לתהות ביני לביני מה יגרום לי להביט במראה אותו מספר פעמים כמו דיירת בבונד סטריט? כנראה השילוש הקדוש שכולל:
ביקור על בסיס יומי בבסיס האם של מעצמת טופ שופ באוקספורד סירקוס. לפחות כדי למדוד את הפריט הזה

אחת לשבוע לדגום את האמא של כל חנויות הנעליים OFFICE . אם הייתי שם השבוע כנראה שהייתי מסתכלת במראה כדי לבדוק את הזוג הבא
לבדוק את החיוך שמרוח על פני אחרי עוד רכישה מוצלחת ב-REISS
כנראה שאם הייתי במידה שלה לא הייתי עוזבת את המראה בכלל..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה